Natta är bäst !

Hej nu är jag hemma . Har haft en supermysig dag . Först var jag hos mormor och morfar , där åt jag massa lasange och sen var jag duktig och pluggade (A) . Sen åkte jag på bio och såg "i taket lyser stjärnorna" . Den var SKIT bra ! Och jag satt och grät hela slutet , har aldrig gråtit så mycket till en film .

Det verkar som att jag kommer ägna kvällen åt att göra en design åt Natta , snäll som jag är . Nej men det är det minsta jag kan göra . Hon var och tog modell bilder idag och man skulle rekomendera en vän och hon rekomenderade mig :D Så nu ska de typ ringa mig och sen ska jag också få ta lika fina bilder som natta :D Har jag sagt att du är bäst natta , hihi :P

Nej nu ska jag ta och börja med designen.
pusshej //i

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0