27 lipca

Eftersom att jag er i Polen kan jag ju ha rubriken po polska ;) Har nyss duschat och etit frukost . Jag eter alldeles for mycket her ! Har nog aldrig etit so mycket som jag har etit den senaste veckan , och hur mycket jag en eter blir jag aldrig helt mett ! Undrar hur mycket jag kommer go upp i vikt... Aja , man lever bara en gong ;) Idag po dan vet jag inte vad som hender , kanske setter mig ute po terassen med en bok eller nott , det er so himla skont veder ! Inte for varmt men solen lyser fortfarande so kanske borde passa po att bettra po brennan som holler po att forsvinna . Sen ikvell ska vi kanske po bio och se Harry Potter . Er inget stort Harry Potter fan men det ska bli kul att komma bort fron landet lite ochoka in till en stor stad :)

Po tal om bocker so har jag lest ut fjerde twilight boken nu :(( Den var so himla bra ! So nu ska jag lesa om alla fast po svenska ;)

pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0