bilder från igår och idag

igår:
  
 1. Haha jag och elin
 2. Två datorer (hade med mig min för vi skulle titta på twilight som jag har på den) och cola ;)
 3. Jag och elin igen

idag:
       

1. Jag och amanda köpte cider , delicatobollar och nappar och satte oss vid vattnet och pratade :)
2. På tunnelbanstationen , vi åkte in till söder och gick lite där :)
3. Jag och amanda :D
4. Lovade amanda att lägga in bilden , haha jag ser inte mänsklig ut :P
5. Jag och amanda igen
6. AMANDA :D Sista gången jag träffade henne idag innan jag åker till Polen för hon åker till umeå på söndag :( Kommer sakna henne jätte mycket !
7. Jag och min cafe cooler , mums
8. Vi gick från liljeholmen hela vägen till axelsberg ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0