Direkt fron Polen

Heeeej ! Forlot for att jag inte har skrivit nott men har helt enkelt inte haft tid . Mondag , tisdag och onsdag var jag bara med mina kusiner hende inget speciellt , po torsdag okte vi till Zakopane (eller hur det nu stavas) . Egentligen skulle vi oka med linbana upp till ett jette hogt berg men det var fem timmars ko till linbanan so nogon kom po den underbara iden att go upp... Det gick bra i borjan men sen var det riktigt jobbigt ! Serskilt po slutet do dte var brant och stolen stekte . Inget jag gor om. Det tog oss tvo och en halvtimme att komma upp . Vi var uppe ett tag och sen okte vi ner och okte och ot middag po en jettemysig resturang . Jag var ashungrig , ot upp all min mat , en tredjedel av min pappas frus mat och typ halva min lillebrors mat och sen efterrett . Po fredag var vi bara hemma hos farmor po dan och sne po kvellen okte vi till vora kusiner och var lite med dem . Igor (lordag) treffade vi lite sl'kt fron mammas sida . Mina lilla kusin Agnieska er so hiiimla sot !

Idag kommer gammelofarmor och gammelfarfar hit . Skriver nog mer ikvell skulle jag tro.

pussej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0