Knock you down

Tänkte börja med att säga att jag åker visst inte till Polen imorgon , jag åker på lördag :P Det var mamma som blandade ihop massa grejer.. lång historia .

Vaknade av att Victoria ringde . Det var massa polacker hos henne så hon ville kommunicera med de så jag hjälpte henne att prata lite med de och det gick faktiskt riktigt bra ! Jag vet att Victoria inners inne drömmer om att vara polack ;) Idag ska jag vara snäll och hjälpa till lite här hemma , först så ska jag skala potatis (som är bland det tråkigaste som finns) , sen så var det massa andra smågrejer jag skulle göra som jag har glömt bort just nu och det måste jag göra innan tre för då ska jag hämta min lillebror på dagis . Så ska väll ta och börja fixa mig snart så jag kan börja med allt . Men först ska jag få tag på Amanda K , hon svarar inte när jag ringer . Amanda som du ser dte här , SVARA NÄR JAG RINGER ! Måste prata med dig om en grej ;)

pusshej

Keri Hilson Ft. Neyo & Kanye West - Knock You Down


Kommentarer
Postat av: Anonym

den låten är bra :)

2009-07-18 @ 01:55:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0