pool party!

Kom nyss hem och tänkta berätta lite om dagen . Efter att jag hade träffat Peter åkte jag hem till Amanda . Där sjöng vi sing star och spelade eye toy , haha det är så kul och väldigt bra träning ! Sen kom Madde och vi kollade på KS filmen . När Victoria ringde och sa att vi kunde komma så åte vi till huddinge där vi mötte Vera och så hyrde vi film och köpte chips och dipp . Hos victoria hoppade vi in i hennes varma pool på en gång och vi var i jätte länge . Sen åt vi jättegod grillad mat och efter det satte vi på filmen , "i taket lyser stjärnorna" . När vi hade kollat klart åkte vi hem och nu är jag hemma . Ska packa eftersom att imorgon åker jag till Göteborg , men behäver inte packa så mycket för kommer hem på tisdag . Åker imorgon klockan nio men ska försöka skriva något innan jag åker .

pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0