svar till frågestund

Favoritblogg?
Svar: Jag gillar många olika bloggar , har olika favoriter typ hela tiden :P

Gillar du ärtor?
Svar: Inte speciellt mycket :P

Är du singel?
Svar: Nej det är jag inte ;D

Vad ska du göra i Polen?
Svar: Jag ska bo hos min farmor och så kommer jag nog mest vara med mina kusiner och sen så kommer jag ju hälsa på massa andra släktingar , typ hela min släkt bor i Polen .

När fyller du år?
Svar: 22 September , det är inte så långt kvar :D

 Hur åker du till Polen? Alltså med flyg eller båt.
 Svar: Först båt i 12 timmar och sen bil i 8-10 timmar.

Favoritårstid?:D
Svar: Sommar såklart !!!

Detta gör jag helst ens varm solig sommarkväll...?
Svar: Hm.. finns så mycket saker jag gillar att göra varma sommarkvällar men något av det mysigaste som finns är att dra ihop ett helt gäng och grilla vid vattnet :)

Klädesplagg du inte klarar dej utan?
Svar: Shorts !

Någon bra film du sett på sistone som du vill tipsa oss om?:D
Svar: Moulin Rouge , den är så bra ! Man både skrattar och gråter när man ser den !

Varför började du blogga?
Svar: För att jag tyckte att det skulle vara kul att kunna läsa om saker jag gjorde när jag var yngre om typ 10 år .

Hur mkt tjänar du på din blogg?
Svar: Ingenting

Tycker du att du är snygg?
Svar: Nej det tycker jag inte :P

3 saker du skulle ta med dig till en öde ö.
Svar: Hm... ipod , mobil , och en båt så att jag kan ta mig därifrån när jag tröttnar ;)

3 saker du inte går utan att ta med dig.
Svar: Min mobil , mitt busskort (fast nu har jag inget:() och på sista tiden har jag inte gått någonstans utan mitt coca cola lipsyl

3 personer som betyder mkt i ditt liv?
Svar: Kan verkligen inte bara säga tre . Finns så många som betyder lika mycket men på olika sätt om ni fattar vad jag menar :p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0