"Det gick nästan lite bra.."

Nu har jag tid för att skriva . Skolan flöt på som vanligt , slutet med glasskrig och jag blev HELT glassig i ansiktet...Efter skolan åkte jag , amanda och victoria hem till mig och pluggade matte . Skjöt upp provet igen så på onsdag är sista chansen ! Nu ikväll har jag massa grejer jag ska hinna med . Måste raka benen , fixa naglarna , blåsa upp madrassen (amanda och victoria ska sova hos mig efter balen och imorgon får jag ingen tid att blåsa upp madrassen) och så skulle jag vilja kolla på "Mommas boys" på tv3 ikväll . Och jag har inte ens ätit middag än . Och måste lägga mig i tid för att orka med morgon dagen . Måste upp tidigare för att duscha , sen är det skola på förmiddan men vi slutar tidigare , fort hem och hämta mina saker och möta oliwia och sen skynda oss hem till amanda där oliwia ska styla oss . Sen kommer hummern och hömtar mig och amanda och då bär det av till balen . Jag fattar inte att dte är imorgon !! Oj vad jag har längtat ! Aja nu är det dags att jag börjar fixa med allt jag ska göra ikväll .

pusshej



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0