Dream

Förlåt för att jag knappt har skrivit något idag . Är helt död ! Sov tolv timmar inatt , men är fortfarande trött . Fast vi sov inte så jätte mycket nere i italien , fast sova kan man ju göra när man är död . Idag har jag suttit vid datorn , tagit ett lååångt bad och ätit . Orkar inte göra något annat . Men har gjort upp lite planer inför nästa vecka i alla fall för jag har ju lov och då orkar jag inte sitta hemma ! Juste , bor hos mormor och morfar tills på måndag . Mamma hade fått någon dum idé om att så fort jag kom hem skulle vi åka ner till hennes killes föräldrars landställe . Ser du ut som om jag skulle orkat det ? NEEJ ! Så jag bor hos mormor och morfar :) Men just nu är jag ensam , ganska skönt men tyst eftersom att jag har blivit så van vid att alltid ha någon runt mig när vi var i Italien . Nu ska jag skriva lite om dag 3 & 4 :)

pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0