en av de skönaste dagarna på länge

Kom hem för ganska länge sen , men jag har typ fått solstink så jag somnade när jag kom hem . Har precis ätit och druckit massa vatten så nu mår jag bättre . Dagen har varit supermysig i alla fall . Jag och Peter har legat på gräset i mälarhöjdsbadet hela dan och gjort typ ingenting . Eller jo vi tog ett snabbt dopp (inte direkt frivilligt för min del) . Men det var isssskallt så ett dopp fick räcka . Vid halv sju började vi röra på oss , jag skulle lätt kunnat ligga kvar lite till . Fast jag vet inte om mitt ansikte skulle klarat av det , är heelt bränd ! Har asont i huvudet fortfarande så ikväll blir ännu en hemmakväll . Kanske kollar på någon film eller nått...

pusshej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0