gårkvällen

Gårkvällen gick mest ut på att vänta på bussar . Jag kom till amanda , vi åt middag och amanda fixade sig . Sen mötte vi oskar och hans kompis och vi missade bussen precis så vi fick vänta ett tag tills nästa , men sen gick vi av fel station så det var bara att vänta igen . Sen när vi var framme vid långsjön vhann vi bara vara där i typ tio minuter innan vi skulle åka och möta shaima i älvsjö igen , så vi gjorde det och sen åkte vi tillbaks till långsjön . Men vi var inte där så jätte länge . Vi var så trötta så jag , amanda och victoria åkte hem till amanda och började kolla på twilight , men vi somnade och när vi vaknade var filmen slut . Så vi gick och la oss . Imorse vaknade jag först vid nio för att victoria skulle åka på någons avslutning , men jag och amanda somnade om och gick inte upp förrän vid ett . Då åt vi frukost som bestod av kolatårta och cola :P Samtidigt som vi kollade klart på twilight .

Sen så åkte jag hem och nu är jag hemma . Ska snart gå och duscha och sen börja fixa mig flr ikväll är det NRJ :D
pusshej

 
jag och amanda när vi var ute med hundarna igår :)


våran frukost , men är det lov så är det ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0