Hemma efter en dag på stan

Nu kom jag nyss hem . Det har varit en bra dag på stan . Först var det bara jag och Elin men sen kom även Peter . De var inte särskilt shoppingsugna , till skillnad från mig . Jag sprang runt mellan massa affärer . Kom hem ett par shorths , ett par jeansleggins (måste vara sist i sverige med att köpa ett par) , en mascara , och en twilight bok (breaking dawn) rikare . Ville ha ett par skor också men hittade inga . Det bästa var när jag skulle pröva att par jätte tajta byxor på gina , haha jag fick verkligen inte av mig de sen ! Jag och elin satt där i en kvart innan jag fick av mig de haha , oj vad vi skratta ! Men nu ska jag kolla runt lite på andra bloggar .

pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0