I keep thinking that it's not goodbye , keep on thinking it's a time to fly

Har verkligen börjat förstå nu att på onsdag slutar jag grundskolan ! Det är så himla skönt , men ändå så himla sorgligt ! Det är så många som har betytt så mycket de senaste fyra åren som jag inte alls är säker på att jag kommer hålla kontakten med . Man kanske säger att man kommer hålla kontakten , men sen så lär man känna andra människor och man ahr adrig tid att träffas och det slutar med att man glider ifrån varandra . Och sen våra lärare ! Det här kanske kommer låta skittöntigt , men vi har helt seriöst haft världens bästa lärare , vi kommer aldrig att få sånna lärare igen ! De har nästan varit mer som kompisar än som lärare . Gråter varje gång jag kommer på att om nåhra dagar är allt slut . Att de som jag har träffat varje dag i fyra år nu och sen kommer jag aldrig träffa vissa mer ! Och nu ringde precis vera och vi grät en skvätt tillsammans . Vill inte ens tänka på hur jag kommer gråta på avslutningen ! Usch...


Kommentarer
Postat av: Ylva

Håller med... bästa lärarna i världen! O årskursen e oxo grym...

2009-06-07 @ 17:19:36
URL: http://bellanders.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0