Min vecka

Såhär kommer min vecka att se ut :

Måndag: Först en snabbis till skolan och fixa min matte , sen ska hela nian till skansen ;)
Tisdag: Fotbollsmatch mellan niorna och lärarna . Sen skulle vi kanske titta när min tränare tar studenten , men vet inte om det blir av . Och så ska jag till tandläkaren .
Onsdag: Går ut grundskolan , OMG !! Sen ska vi till grönan och på kvällen ska jag kanske sova hos alexandra .
Torsdag: Inga planer än .
Fredag: Storstäda lägenheten och börja packa till Italien .
Lördag: Packa klart till italien och sen sova hos amanda .
Söndag: Åker till Italen , planet går klockan 07.00 !! Vad jag längtar !!!

så ser min vecka ut ;)


em bild på mig från buffen på ålandsbåten

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0