mycket att göra

Jag önskar att jag kunde sova lite till , men jag tvingade upp mig ut sängen för att jag ska hinna göra allt idag . Jag måste städa mitt rum , hallen och vardagsrummet . Och då menar jag storstäda , damma av och allt . Fråga mig inte varför , råkade lova mamma.. Sen så måste jag packa och duscha. Och allt måste jag hinna med in 16.00 för då ska mamma skjusa mig till amanda k där jag ska spendera natten . För, om ni av någon konstig anledning har missat det, imorgon åker vi till italien :DDD Det kanske inte är världens roligaste att kolla i kyrkor , men vi kommer ju göra annat också . Och det är ju trots allt Italien vi åker till , bara att vara där är ju kul ! Men nu är det bäst att jag sätter igång , tror att jag börjar med att duscha så att jag vaknar till lite .

pusshej


kolla vilket väder vi kommer få :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0