Nu är det över..

Nu är jag inte längre en ks elev . Nu går jag inte längre i grundskolan . Jag visste att det skulle va jobbigt , men såhär jobbigt trodde jag inte att det skulle va .

Kom till skolan . Först var det uppspel och tal och diplom grej . En sak jag inte har berättat om här i bloggen är att amanda , madde och kim skulle sjunga "graduation song" på avslutningen , och de behövde någon som skulle spela piano så jag och victoria ställde upp . Det gick bra ;) Tappade inte bort mig en enda gång . Men när vi spelade och jag kollade ut över alla , då var gråten nära . Men jag samlade mig . Sen var det prinsesstårta med texten "lycka till" på och betygsutdelning . När jag satt där med klassen , och min lärare körde alla sina skämt , då gick det inte att hålla gråten borta . Då brast det för mig . När jag väl hade börjat gråta gick det inte att sluta . Tillsist kastade lärarna ut oss . Christian , min lärare , sa att vår klass var som en familj för honom... Usch nu bryter jag ihop igen . Har i alla fall köpt ben&jerrys så nu ska jag tröstäta och titta på avslutningsfilmen . Sen ska jag börja fixa mig lite smått för ska till amanda och vi ska till långsjön där typ hela nian kommer va . Då blir det ännu sorgligare för det är då vi kommer säga hej då till nästan alla vänner .

pusshej




sally och marie sjunger , så duktiga !

  
sally , ellinor och simon tar emot KSAB-diplomet för att de har 320 poäng



simon skär upp tårta


haha chrsitian fick en fiskehatt av Agge , haha gud vad jag kommer sakna christian ! Bästa läraren man kan tänka sig


typsikt Victoria och Vera :P



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0