sista dagen i ks

Har varit hemma ett tag , men är upptagen med ett litet projekt hela kvällen så har inte fått tid att blogga förrän nu . Skolan idag var ganska jobbig . Först var det match mellan lärarna och niorna , niorna vann :D!!! Sen så hade vi vår sista bgs någonsin! Sen så skulle vi städa våra skåp , hade massa saker kvar som har så mycket minnen . Det var ganska jobbigt . Sen så såg vi hur de hade ställt upp inför avslutningen imorgon , men jag har fortfarande inte fattat helt att vi slutar imorgon . Stannade kvar i skolan ett tag , sen åkte jag till huddinge för jag skulle till tandläkaren och sen åkte jag hem och nu sitter jag här ;) Ikväll ska jag fixa lite grejer inför imorgon och kolla på "Paris new BFF" :D

pusshej


vi kollar på matchen

 
mitt skåp före och efter . Hoppas verkligen att nästa person som får det kommer ta hand om dte lika bra som jag har gjort !


såhär ledsna var natta och victoria för att vi ska sluta imorgon


den här bilden är sorglig , får tårar i ögonen när jag ser den


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0