Skön dag

Idag började vi som sagt tolv , men jag , amanda och victoria kom vid ett . Då kollade alla andra nior på yesman och åt chips och drack läsk som vart kvar från balen igår . Efter skolan gjorde jag och amanda äntligen matte provet . Det är helt seriöst det skönaste provet jag någonsin har gjort . Det vara bara jag , amanda och min lärare i ett rum och vi satt och pratade samtidigt som vi gjorde provet och han hämtade läsk som vi kunde dricka . Jätte skönt ! Sen rättade han det på en gång , var ett poäng från VG men fick en rest som jag ska redovia imorgon på båten . Vi åker ju på klassresa till Åland över natten . Så kvällen ska jag ägna åt att packa , har inte ens börjat än .

pusshej


Marie , min lärare christian som jag kommer sakna oerhört mycket och jag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0