alldeles för tidigt

Gick upp tidiager för att plugga till det eventuelle so provet idag . Det går sådär , är så himla trött hela tiden så jag kan inte koncentrera mig . På dagarna är jag inte så trött , men så fort jag kommer hem blir jag otroligt trött och orkar knappt stå upp . Och så trött som jag är på mornarna nu , så morgontrött har jag aldrig varit . Mamma tror att dte beror på att jag har för lite vitaminer i kroppen eller nått sånt . Så vi ska börja köpa in mer frukt :D Jag älskar frukt ! Faktiskt ;) Nu ska jag antingen fortsätta plugga eller gå och sova i en extra timme .

pusshej //i



idag fyller min (för det mesta) söta lillebror 5 år , så ett stor grattis till honom !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0