är våren äntligen påväg ?

Vilken härlig dag ! Vädret avr jätte skönt . Jag hoppas verkligen att våren är påväg för att stanna ! Aja skolan då . Pluggade lite teknik . Sen åt jag , amanda , victoria och natta kebab , mums. Sen så jobbade jag matte och spanska . Usch spanska är verkligen inget för mig :S Får bara jätte ont i huvudet ! Menmen , har i alla fall G så det är ju skönt . Juste . fick veta betyget från hemkunskapen i falun . Det var typ sju olika punkter som t ex samarbete , hygien , följa receptet m.m och två av de fick jag och amanda vg och resten mvg , men ändå fick vi bara vg plus samanlagt ! Hur tänker man då ?! Aja , vi får hoppas att det löser sig . Nu är jag i alla fall hemma och tittar på tyra banks show . Det är en mamma som är strippa och hade dansat för sin dotters kompis och skämt ut henne . Vet inte vad jag skulle göra om min mamma var strippa ! Ikväll blir det i alla fall plugg , måste jobba med tekniken !

pusshej //i


vet inte varför men jag gillar den här bilden , den känns lite vårig ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0