Äta , kissa , sova

Det har min dag gått åt . Har även lyssnat på massa musik . Mest på jimmy janssons flickan från dey blå  . Hade en period i typ fyran när jag var jätte kär i honom ! Hittade hans skiva idag och börjde lyssna på den och flickan fårn det blå är ju riktigt bra ! Och har så många minnen till den låten . "En liten ung brunett" , det är jag det ;) Är i alla fall hos mormor . Har inte kunnat sy eftersom att mormor inte har en tvillingnål , vilket jag behöver . Ikväll ska jag nog titta på robinsson , tror jag i alla fall . Skriver mer senare ;)

pusshej //i


Kommentarer
Postat av: M O S A N

Svar: haha :D



Ja det förstår jag, iaf när man tränar något. Jag tränar då inget, men vill gå i badminton :D

2009-03-21 @ 20:11:22
URL: http://lillmosan.blogg.se/
Postat av: Robert Pattinson Crew

tack så hemskt mkt :D den är från åhlens :)

2009-03-21 @ 20:17:15
URL: http://robertpattinson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0