Cherry cherry boom boom

Så var ännu en dag förbi . På förmiddan hände inget speciellt . Sen vid lunch kom de nya falun listorna upp, listorna vi alla hade väntat på . Så nu ska jag sova med amanda och victoria , det blir nog bra :) Förutom att vi inte känner någon  korridoren , alla vi känner bor på våningen över oss ! Menmen , om man har en positiv inställning blir allt bra :) Sen så fick jag ett lite roligt telefonsamtal , så den 15e april ska jag och amanda ta massa bilder i the studio , så kul ! Har alltid drömt om att bli helt tillfixad och sen få ta massa modellbilder ! Efter skolan stannade jag och amanda kvar ett tag och hade det lite kul i arenan :P Och när jag kom hem så var min lillasyeter och hennes kompisar här och gjorde amerikanska pannkakor , så jag lyckades få en :) mums . Men nu ska jag nog plugga .

pusshej //i

(amandas superfina poser ;))

   


Kommentarer
Postat av: Anonym

Fett snygg tjej!

2009-03-12 @ 17:38:54
Postat av: M.

när jag skulle gå in i arenan och joina er va de ju låst! :O<33

2009-03-12 @ 23:43:45
Postat av: inez

du skulle ha knackat ;) <33

2009-03-13 @ 07:11:45
URL: http://inezg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0