fredaag

Blev en riktigt bra dag idag ! Kom till skolan vid 10 och då blev det inte så mycket gjort innan lunch . Sen efter lunch så gjorde vi ett prov och enkät eftersom att min klass hade blivit utvalt av skolverket att göra provet . Men det var inte så jobbigt eller seriöst . Svarade snabbt och vi hade massa raster och jätte mycket gott ! Haha jag åt nog mest av alla i klassen ;) tjockiiiis ! :P Nu sitter jag här hemma och väntar på victoria . Hon var ju på båtmässa med alla andra nior och när jag åkte dit vägrade de att släppa in mig (jag stod ju inte med på listan eftersom att vi gjorde provet) så det var bara att åka hem igen . Jag ska göra en jätte god middag åt mig och victoria , snäll som jag är ;)

pusshej //i


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0