glader

Idag i skolan hände inte så mycket . Det var battle of the bands så jag , victoria , natta och ronja åkte för att titta men precis när vi kom hade våran skola redan uppträtt så vi gick till donken och åt lunch . Sen åkte jag och victoria hem till mig och det blev faktiskt ganska mycket gjort :D Jag gjorde halva mitt tal som ska vara klar om typ en månad så det känns skönt . Sen så har vi hängt lite på tjuvlyssnat.se och tjuvtittat.se haha det är så himla kul :D Nu gick victoria precis för hon har tränning så jag ska fortsätta skriva på talet . Det var inte så svårt när man väl kom igång .

pusshej //i


jag och victoria i julas

Kommentarer
Postat av: Anonym

var har du köpt din mjukisdress tröja? :D

2009-03-07 @ 21:53:18
Postat av: inez

ohio tror jag det hette , någon b-affär xD

2009-03-07 @ 21:55:01
URL: http://inezg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0