home sweet home

Nu är jag hemma , känns både skönt men lite konstigt att jag aldrig kommer åka till falun något mer ! Tänkte berätta lite om vad som har hänt ;)

Måndag: Efter att jag hade skrivit i måndags så såg vi att de visade dirt dancing på den stora skärmen ! Självklart tittade jag , amanda och victoria på den ! Filmen är så himla bra ! Det hände nog inte så mycket mer den kvällen vad jag minns.. vi var rikitgt trötta så vi spmnade ganska snabbt .

Tisdag: I tisdags var det dags för syslöjden ! Hade egetnligen tänkt mig att sy en klänning men jag ångrade mig och bestämde mig för att sy ett par rosa mjukisshorts . På eftermiddan gick vi till MAXI för att köpa godis , chips och cola (tjockisar!) . Det var jätte härligt väder och solen lös jätte fint ! Vi åt även middag på donken i falun , den var jättefräsch faktiskt ! På vägen tillbaks i alla fall så hade det mörknat och det var jätte halt . Och vera halkade och jag vet inte riktigt vad som hände men hon kunde inte ställa sig upp så jonas fick komma och hämta oss med bil :P Juste , jag amanda och victoria dushcade och det var heöt blöt på golvet så det gick att glida på det , det var jätte kul hihi tills jag fick massa shampo i ögat :S

Onsdag: I onsdags hade jag syslöjd på dan . Det gick inte lika bra som i tisdags och jag hann inte klart med mina shorts.. Men ska till mormor i helgen och sy klart dem . Senare på kvällen så visade de en skräckfilm , "texas chainsaw massacre" hette den och den var riktigt äcklig ! Den äckligaste film jag någonsin hade sett , tro mig ! När den var slut så ville vi tänka på något annat så jag och några andra bakade massa gott ! Amerikanska pannkankor med blåbär i , kladdkaka , vanliga pannkakor och någon jätte god afrikansk kaka ! Allt var jätte gott !

Torsdag: I torsdags hade jag först en idrottsuppgift på förmiddan . Den gick jätte fort att göra klart och sen fick vi ledigt i typ tre timmar. Jag och victoria hade fått filme vi såg i onsdags att fastna i vårs hjärnor så vi började leta massa fakta om seriemördare , folk kan verkligen vara helt knäppa ! Sen på eftermiddan hade vi bild . Det började bra men sen råkade jag förstöra hle bilden så den blev jätte ful :S När jag var klar fick jag sluta så jag hängde lite med vera , amanda t och becca . Haha vi spelade neger och president :P I torsdags gick vi även till maxi igen och köpte godis till bussresan .Lite senare spelae vi även biljard ;) På kvällen blev det typ kaos . Det var några som sprang runt och bankade på allas dörrar . Lärarna blev skit sura , vet inte riktigt vad som hände.. Hade jätte svårt att somna och när jag nästan hade somnat kommer vera och knackar på vårt rum och hon hade jätte ont i knät så jag följde med henne ner till lärarna , men jag blev uppskickat på rummet på en gång... Till sist somnade jag i alla fall .

Fredag: Sista dagen . Idag hade jag hemkunskap . Var tillsammans med amanda . Det började bra men till lsutet blev det väldigt stressat . Vi blev klara exakt dne minuten man skulle vara klar . Sen så var det bara att hämta väskorna och gå på bussen . Bussresan gick bra , sov i typ en halvtimme på bussen . Sen fick jag vänta i typ en halvtimme innan mamma kom . Nu har jag varit hemma ett tag och håller på och kollar igenom alla bilder och videos från falun , 404 allt som allt .

Har mycket mer att berätta men det här inlägget är redan tillräckligt långt . Bilderna från falun kommer upp lite då och då .
pusshej //i


en av favoritbilderna från falun ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0