Just keep pushing on

Så var jag tillbaks efter en otroligt jobbig dag . Har varit jätte trött hela dan ! Hade enegslka muntligt nationellt prov . Gick sådär , kom inte på så mycket att säga det stod helt still ! Menmen , gjort är gjort . Sen så har jag jobbat mer engelska och så hade jag spanska . Mer än så hände inte . Har varit otroligt trött hela dan , har jag sagt det ? Och när jag blir trött blir jag irriterande . Tänkte sova när jag kom hem men då kom jag på att jag inte kommer kunna sova inatt , så jag få väll hålla mig vaken några timmar till . Imorgon har vi i alla fall hemstudiedag , jätte skönt för då kommer jag kunna sova ut :D Men nu ska jag titta på gossip girl . Gud vad bra det är ! Tittade inte på det på ett tag men nu har jag börjat titta på det igen och det är ju super!

pusshej //i


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0