plugg

Sitter här och pluggar svenska duktig som jag är (A) . Vi ska skriva ett tal som vi ska hålla för hela svenska gruppen , jag som hatar att stå och prata inför folk . Att bara prata med folk är inget problem , men att stå framför alla och man känner allas ögon på en och vet att alla lyssnar .. usch inget för mig . Men ska nog i alla fall skriva om ätstörningar så nu har jag letat massa fakta om det så snart ska jag og börja skriva . Vet bara inte hur jag ska börja , det är alltid det som är svårast . Men nu luktar det gott fårn köket så ska gå och kolla efter vad det blir till middag .

pusshej //i

bild från danmark i sommras , vilken talang man har hehe ;) (eller som elin sa när hon såg bilden : "du ser ut som en banan" :P)


ps. Idag är det greys anatomy :D


Kommentarer
Postat av: Emma "Miss Perfect"

fin bild :)

aa man ser texten

2009-03-04 @ 20:30:04
URL: http://emmsanatpea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0