Se på mig

Nu är jag hemma efter en faktiskt ganska bra dag . Hade NO och Svenska . Och duktiga som jag , amanda och victoria är har vi till och med övat på koreografin (a) . De är skit bra men för mig går det inte lika bra... . Efter skolan fick man stanna kvar och titta på film om man ville . Jag och victoria gick till centrum och köpte massa (lite för mycket) godis och sen gick vi tillbaks och tittade på filmen , det var "the bucket list" . Riktigt bra faktsigt ! Ikväll blir det nog bara plugg , vet inte ifall jag ska plugga engelska eller svenska men nått blir det i alla fall .

Tänkte lägga in bild på dagens outfit men kamerans batteri tog slut...

pusshej //i

lägger in en trailer från filmen vi såg :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0