skola imorgon :(

Det här blir nog sista inlägget för idag . Imorgon är det back to school som gäller .  Usch , har så himla mycket att göra ! Jag har inte tid för allt . Har alldeles för höga mål , vet inte hur jag ska klara de utan att få magsår . Är i alla fall nöjd med lovet . Hann både plugga och träffa kompisar  . bra planering är hemligheten till bra balans ;) Ska gå och lägga mig relativt (shit vad använder jag för tantord? relativt :S) så att jag kommer upp imorgon .

godnatt //i

ps. Jag har fortfarande ont i nacken , hoppas att dte gåt över tills imorgon!

Kommentarer
Postat av: c

sv: jo, jag vet!

2009-03-01 @ 20:32:07
URL: http://chrj.blogg.se/
Postat av: Emma "Miss Perfect"

älskar din rosa färg här på bloggen :)

2009-03-01 @ 21:21:45
URL: http://emmsanatpea.blogg.se/
Postat av: Märta Stina

Måste säga att din och amandas blogg hade mycket bättre design än den här bloggen. Där kunde man i alla fall läsa texten. För att kunna läsa texten här så måste man hålla inne vänster musknapp och sedan dra med musen över texten. Så gör jag i alla fall..

2009-03-01 @ 21:30:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0