SMS lista

jag ska plugga , snart

Har du mer än 20 st sms i inkorgen?
Ja
Vad står det i ditt tredje? 
Vet inte. Säg!<33
 Vem var det ifrån?
barbie /läs:amanda;))
Smsar ni ofta? 
aa
Vad står det i ditt 18:e sms? "
okej logga in på msn så skickar jag bilder <33
Är han/hon farlig?
hon är jätte farlig ;)
Hur farlig? 
jag skulle inte gå nära om jag var du ;)
Om du kollar igenom hela din inkorg, vilka har skrivit till dig då?
barbie, mamma, natta, erika, olivia, nina, victoria, amanda k och madde.
Smsar du ofta?
inte så ofta som förut
Hur många sms har du skickat sen du fick mobilen?
ingen aning , många !
Hur många mms?
typ 10 kanske ?
Är du beroende?
av min mobil ja , av att smsa var jag förut
Vem ringde du senast?
pappa
Vem ringde senast dig?
olivia
Snyggast på din kontaktlista? 
har många snygga ;)
Om du går in på dina bilder i mobilen, vad är det första du ser? 
en bild på min lillebror när ahn har en grön tunga.
Hur många bilder har du på mobilen?
276
Vilken är din favoritbild?
har många
Nu ska du beskriva din mobil samt berätta vad det är för modell: 
en svart samsung , ingen aning om vilken modell
Har du varit helt ärlig nu? 
jaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0