sommartider

Jag och elin kollade bara på friday the 13th igår , jätte bra var den . En klassiker , som elin sa under hela tiden . När vi skulle gå och lägga oss så fick elin ett sms på högsta signalen så jag vaknade igen och sen när jag nästan somnar om så tänder hon lapan och ba "öppna ögonen , det är en katt i rummet!" . Om jag inte hade varit så jävla trött hade jag kunnat döda henne på en gång ...

Nu lyssnar vi på sommartider på högsta volym haha :D Vi ska snart åka till stan och möta upp två av elins killkompisar , men innan ska vi förbi mig så att jag kan lämna alla mina grejer . Sen ska vi åka go cart , gratis :D. Haha en av mina barndomskompisar , sebbe heter han , jobbar där så han sa att vi kunde få gratis (A) . Juste , vi ska äta hinna brunch på donken också . Så ser min söndag ut :)

pusshej //i

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0