Svaren

Här har ni svaren till fårgestunden , blev inte så många men de får räcka :)


Sara frågar: 1.Vem är din favoritartist kanske ?
2.Din favoritblogg?

Inez svarar: 1. hm.. vet inte riktigt, men typ britney spears kanske .
2. Har ingen direkt favorit blogg , läser många som är bra . Har typ olika favoritbloggar hela tiden.


Natta frågar: Vem är bäst?? haha ;) <3
Inez svarar: Haha VI är bäst;) <3

Hanna frågar: rekord i antal besökare?
Inez svarar: runt 70 unika. Inte så mycket men har ju bara bloggat i typ en månad i dne här bloggen .

S.Höglund frågar: vart bor du ?
Inez svarar: I hägersten , det ligger typ 15 min från stan.

trogen läsare frågar: 1. Vilka är dina favorit tv-program?
2. Har du läst twilight böckerna ?
3. Favoritfärg?
4. Favoritfilm?
Inez svarar: 1. Oj dte är många men dte bästa är ändå One Tree hill . Några andra program som jag älskar är Desperate housewifes , greys anatomy , top model , oc (när det gick), gossip girl, the hills och gammla beverly hills (måste börja titta på nya snart) .
2. Ja det har jag , de två första och ska köpa den tredje så fort jag får tid :)
3. Rosa , rosa och återigen ROSA :D
4. Har massa , high school musical filmerna , moulan rouge, grease, dirty dancing , wild child , yesman , bring it on filmerna, twilight och i taket öyser stjärnorna.


Matilda frågar: Hur gammal är du ?
Inez svarar: 15 år , fyller 16 den 22 september ;)

Erika frågar:  1.Vilkas bloggar följer du?
2, Vilka är dina favorit serier på TV?
3, Vilka gymnasier har du sökt in till?
Inez svar: 1. Jag följer kenzas blogg , blondinbellas blogg , natalienygard.blogg.se , erikasvensson.devote.se , valentins.blogg.se , piffad.blogg.se , hollywoodfreak.blogg.se och några fler som jag inte kommer ihåg just nu:P
2. de svaren finns lite längre upp :)
3. Jag sökte till nackademin i city , östra gymnasiet , mikael elias , klara södra och internationella kunskapsgymnasiet (fast tror att jag ska ta bort det :P)

anonym frågar: 1. Vilka är dina bästa vänner och vad betyder de för dig ?
2. Vad har du för favoritfärg ?
3. Favoritklädesplagg ?
4. Favoritfilm
inez svar:  1.MIna absolut bästa vänner är amanda , victoria , natta och elin , sen har jag massa vänner som också betyder jätte mycket för mig . Mina vänner betyder ALLT för mig .
2. Fortfarande rosa :P
3. Hm.. det jag älskar är typ stora t-shirtar som man kan ha till leggins och så älskar jag klänningar !
4. Står lite längre upp :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0