utelåst..

Nu är jag äntligen inne efter att ha varit utelåst i nästan en timme.. :S Skoldagen var faktiskt inte ås jätte tråkig , skrattade åt typ allt :P Men det blev inte så himla mycket plugg som dte kanske borde ha blivit... När jag var utanför min lägenhet kom jag på att jag hade glömt nycklar , och mamma svarade inte i sin mobil och min lillasysters mobil är sönder . Men det löste sig genom att min underbara mormor fick komma med nycklarna ;) Så nu år jag äntlgen inne . Ska äta och byta om och sen är det träning . Har lite ont i nacken så jag hoppas verkligen att det går över ! Juste , mat var det !

pusshej //i


amanda sitter på mina axlar och jag sitter på victorias , lite tufft va ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0