vilken dag !

Sju timmar senare är jag hemma igen . Först var vi i stan och kollade i lite affärer och åt på mcdonalds . Sen bar det av till västberga där vi skulle åka go cart . Först fick vi vänta i två timmar , men det gjorde inget fär jag och elin tittade på life of ryan och alex och hampus körde bilspel :P Och sen åkte vi , det var första gången för mig så jag kom självklart sist och alla körde förbi mig hela tiden men det var ändå skit kul :D haha . Juste ,  dte fanns en rosa hjälm och självklart fick jag den;D Nu sitter jag och tittar halvt på one tree hill , har sett avsnittet förut , och äter godis . Ska egentligen inte äta så mycket onyttigt på helgerna , måste sluta med det ! Bilder från helgen kommer snart :)

pusshej //i


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0