what a day

Förlåt för otroligt dålig upptatering idag , men har varit igång hela tiden. Morgonen började inte så bra , försov mig och när jag väl kommer till liljeholmen tar jag fel tåg , så jag tar tåget som går hem till mig igen . Märker inget förrän det har gått vå stationer . Tillsist kommer jag i alla fall till skolan . Pluggade inte så mycket , lite engelska och pyttelite matte . Men den första höjdpunkten idag var i alla fall att jag fick MVG på svenska nationella !!! Och det vara bara jag och en supersmart kille i min klass som fick det så är riktigt stolt över mig själv !

Sen så åkte jag till stan lite med amanda och hennes lillasyster bea och efter det var det dags för tränning och idag var det skit kul ! Vi började på koreografin och den verkade skit bra , men svår . Jag som är så trög också.. men men får väll öva allt lediga tid jag har :P Och vi slapp styrkan idag , otroligt skönt eftersom att jag verkligen inte hade lust med det ! Så vi fick öva akropatik istället och jag försökte lära mig rundat men gick inget vidare...

Nu kom jag i alla fall precis hem . MIssade DHW men har ju sett några avsnitt fram så dte gör inget :) Håller på och laddar upp bilder från träningen , vill ni att jag lägger upp några eller ? Förlåt för ett otroligt långt inlägg , men det har varit en händelserik dag .

pusshej //i


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0