You can be anything you wanna be

Nu har jag faktiskt pluggat ! Men tog en paus för kom på att jag fick ju låna tredje twilight boken av victoria idag ! Denna gången blev det på svenska . Jag älskar twilight ! Är så glad att filmen kom annars vet jag inte om jag hade upptäckt twilight .

Imorgon är vi lediga , gud vad skönt ! Kvällen kommer spenderas framför teven . Det är ju greys anatomy idag :DD Det är så himla bra ! Men måste blunda så fort de håller på med sprutor , dte är så jävla äckligt ! Usch , hatar sprutor .

Nu ska jag nof fortsätta plugga eller nått .
pusshej //i



Kommentarer
Postat av: Allt Om The Hills.

Är du ett fan av MTC sucen The Hills? På min blogg får du alltid de senaste gossip och bilder på gänget! :)

2009-03-25 @ 21:11:29
URL: http://alltomthehills.blogg.se/
Postat av: sandra

Åh vad skoj med en Twilight-bok! Filmen är ju såå bra! :)

2009-03-25 @ 21:44:46
URL: http://sandlita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0