You change your mind like a girl changes clothes

Hej hopp ! Kom precis hem . I skolan hade jag bara svenska kompass där vi skulle berätta en historia och sen skulle de andra gissa om den var sann eller falsk , ganska kul fakitskt . Efter skolan fick vi veta vilka vi skulle sova med i falun men det blev massa strul så jag vet inte hur det blir nu . Trot att jag , amanda och victoria får sova ensamma i ett rum , tänkte först att det kan bli tråkigt att bara sova tre men sen tänkte jag att det kan nog bli ganska kul . Efter skolan åkte jag , amanda , victoria och madde till stan . Jag köpte inget men amanda köpte massor ! Blandannat en sån väska som jag har fast i brunt (min är i rosa). Nu vet jag inte riktigt vad jag ska hitta på . Skriver mer sen .

pusshej //i


falun förra året :)

Kommentarer
Postat av: Natta

Jag är coolast för jag är på toppen :D <3

2009-03-12 @ 13:27:49
URL: http://natalienygard.blogg.se/
Postat av: inez

haha självklart natta , fast annars så är ju jag coolast ;) <3

2009-03-12 @ 19:29:26
URL: http://inezg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0