090520

Nu är jag hemma efter en lång, men bra, dag. I skolan satt jag i bilden hela dagen men lyckades ändå inte bli helt klar . Får väll lämna in den nästa vecka istället, big deal. Efter skolan åkte jag , wallander, victoria, madde och amanda k till stan och shoppade. Jag köpte bara en klänning som jag ska ha imorgon när jag konfirmerar mig och eventuellt på avslutningen, får se . Kvällen kommer inte bli någon toppenkväll . Har två timmar på mig att städa mitt rum och duscha för sen börjar greys anatomy . Har missat de två senaste avsnitten så hoppas att jag hänger med ! Men nu ska jag börja med städningen.

pusshej

snodde lite bilder från dagen från M&M´s blogg ;)

  

inte så superfina bilder , men vi är ett gäng skoltrötta nior så vad förväntar ni er ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0