Älskade mormor

Hejsan ! Hela dagen har jag spenderat i bilden , men kom inte så långt . Och så var det världens största spindel i vår skola som vi fångade och visade för amanda som har spindelfobi , förlåt amanda ;) Nu är jag hos mormor och morfar igen , ska vara här tills på måndag eftersom att mamma har åkt utomlands . Men ikväll är det en speciell kväll , vi ska åka på någon prisutdelning där mormor ska få pris för "nit och redlighet i rikets tjänst" typ . Så lite stolt är man ju . Hon fick ta med två gäster och då bjöd hon med mig och min lillasyster ;) Fast hon lyckades fixa in morfar också hehe . Men skriver mer när jag kommer hem eller imorgon .

pusshej //i

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0