förlåt

Förlåt för att min blogg har blvit så himla tråkig ! Typ "Hej idag var jag i skolan och pluggade, nu är jag hemma och ska fortsätta plugga och sen ska jag sova för att jag är så himla trött" . Men ni måste ändå försöka förstå att dte är otroligt mycket i skolan nu eftersom att det bara är en månad kvar i grundskolan och snart ska allt vara klart . Och jag är långt ifrån klar med allt . Har aldrig tagit skolan på allvar, vilket jag nu ångrar, och känner att det kanske börjar bli dags . Så nu den månaden som är klar ska jag verkligen köra hårt och därför kommer min blogg inte bli så jätte rolig . Men sen när allt är klart , då kommer bloggen bli roligare ! Då är det massa roligt som väntar ; balen , avslutningen , italien , polen och mycket mer ! Men tills dess får ni stå ut med tråkiga inlägg . Men sluta inte läsa för dte för jag lovar att det kommer bli bättre ;)

PUSSHEJ //I


Kommentarer
Postat av: Sandra - Piffad

sv: Tack! :D Det är faktiskt hur lätt som helst.



Åhh, vad glad jag blir, tack sötnos!

2009-05-04 @ 19:06:07
URL: http://piffad.blogg.se/
Postat av: angeeeliica! <3

Sv: ja gör det, de finns på rusta för 50 kr!

2009-05-04 @ 19:14:56
URL: http://angelicasdays.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0