Go Demons :D

God morgn ! Klockan är nio och jag är redan vaken.. Jag har blivit så morgonpigg på sistone. Igår var vi som sagt på SM genrep , det var kul och alla var så duktiga ! Sen åkte jag , amanda , jessica och jennifer till kungsan och vi såg måns och emd och jag svär måns tittade mig i ögonen :D Sen åt jag och amanda på burker kung och sen så åkte jag hem till mormor och morfar och sov .

Idag har vi uppvisning , ska möta laget 12.50 i mariatorget så jag måste inte börja fixa mig förrän om typ två timmar . Tills dess vet jag inte riktigt vad jag ska göra . Funderar på att sätta mig i hängmattan och läsa på uppsatsen jag ska opponera på tisdag . Måste ju få tid för lite plugg nu i helgen .

Önskar att jag kunde lägga upp bilder , men de ska jag ladda upp på andra datan för dte här är mormors dator . Men kan bjuda på en ganska gammal bild istället ;)

pusshej //i


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0