Gymnasieångest

Nu är jag hemma efter en väldigt efektiv skoldag . Har jobbat jätte mycket ! Gjorde klart idrotssuppgiften , mitt tal på engelska och steg 28 och 29 i engelska och så hann jag med syv tid . Fast jag har fortfarande ångest ! Har tre gymnasium emellan och alla har någonting som gör att jag känner mig osäker .

Östra gymnasiet - vill inte gå på en skola i huddinge , vill gå i stan ! Men annars är dne här skolan perfekt !

Klara södra - skolan verkar ganska bra , men linjerna verkar lite konstiga .

Kunskapsgymnasiet globen - vet inte ifall jag orkar gå i en kunskapsskola mer..

Har i alla fall tills på måndag på mig att bestämma mig . Nu ska jag vänta på att min lillasyster ska komma hem och sen ska vi åka till min pappa .

pusshej //i


varför lyckas elin bli så söt på alla bilder medans jag ser ut som... ja ni ser ju bilden :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0