I´am confused

Hejsan , kom precis hem efter att ha ätit på donken med amanda och victoria ;) Har varit som en duracel kanin i skolan idag , fixade till SOn och lämnade in den , gjorde två steg i engelska och redovisade , gjorde en vers och en brygga på vår låt och fick veta vad jag fick på spanska natinella . Det gick bättre än vad jag trodde , g- på uppsatsen (trodde jag skulle få ig så jag är nöjd:P), g på muntliga och VG på hör och läs förståelsen !!!! Det är ett under ! Jag fick VG i en spanska sak !! Men fick G allt som allt , men dte är ju det jag vill ha i spanska så jag är nöjd .

Nu ska jag nog plugga med nått...
pusshej //i


Kommentarer
Postat av: Sandra - Piffad

sv: yes, det är 6 stycken över. Men det är min kompis. Hon ska sälja dom :) ska prata med henne i morgon!

2009-05-11 @ 17:47:33
URL: http://piffad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0