I can’t say the words I feel inside, so deep

Hejsan ! Hur har er kväll varit ? Min har varit sådär . Mår inge vidare bra , har ont i magen , i huvudet , är jätte trött , stressad och vad mer ? Har i alla fall pluggat och kollat på tv med mormor . Det blir en tidig kväll ikväll så att jag orkar med morgondagen . Först skola där jag har nationella prov i matte , den viktigaste och svåraste delen . Den kommer säkert gå åt helvete . Och sen så har jag träning som varje tisdag . Hoppas verkligen att jag kommer må bättre så att jag kan vara med ! Men kommer nog inte hem emellan så det blir nog riktigt dålig upptatering imorgon . Med det här inlägget säger jag God Natt

pusshej //i


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0