I just wanna live my life the way it’s meant to be

Blev inget one tree hill för mig , sidan funkade inte :( Men fortsatte plugga men nu lägger hjärnan av så nu får det vara nog för idag . Har ju till 00.00 imorgon på mig att skriva klart så får plugga hela kvällen imorgon också . Imorgon får jag lite sovmorgon eftersom att jag ska till tandläkaren . Skönt att jag bor hos mormor och morfar då eftersom att tandläkaren bara ligger tio minuter härifrån . Ifall jag skulle ha varit hemma skulle det typ ta en timme ifall jag inte fick skjus . Nu ska jag duscha och en bara ta det lite lugnt . Det blir ännu en tidig kväll eftersom att det är på nätterna jag får passa på att vila så att jag blir frisk , har inte tid att vila annars . Ha en bra kväll !

pusshej //i


bild från falun
den här bilden är så fin ! älskar den

Kommentarer
Postat av: Sandra - Piffad

sv: Jo jättemånga har sagt det! :D Tar det som en komplimang, tack!

2009-05-05 @ 21:46:34
URL: http://piffad.blogg.se/
Postat av: Sandra - Piffad

Gud vilken fin bild!

2009-05-06 @ 17:39:55
URL: http://piffad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0