I miss you evry day and I´m cryin

Nu är jag hemma , eller har varit det ett tag . Uppvisningen gick bra . Det gick ganska snabbt så sen åkte jag , amanda och victoria in till stan . På tunnelbanan var det några killar som började filma oss.. jätte konstiga , och de vägrade säga vad de skulle med filmen till. Vi häälsade på pizza hut där vi praoade och Sala sa åt oss att söka sommarjobb där så jag ska skriva ett cv och sen lämna in det ;) Sen så åt vi på burker kung och sen åkte vi hem . Försökte övertala amanda elller victoria att sova hos mig men ingen kunde :(  Så jag fick åka hem själv helt enkelt, men har legat ute och solat . Jätte skönt väder ! Ikväll ska jag bara vara hemma och kommer nog kolla på eurovision :) Håller på och laddar upp bilder och filmer så det kommer upp när det är klart .

pusshej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0