Jag är nu konfirmerad !

Så nu har jag tid att skriva . I kyrkan gick det bra . När vi gick in och jag såg nästan alla som betyder mest för mig på en och samma rad var tårarna nära . Men allt gick bra :) Sen så var det tårta för konfimanderna och kakor för de andra . Efter det åkte vi hem och åt massa jätte goda mackor (min mormor gör de godaste) och sen var det dags för dagens andra tårta . Och så fick jag mina presenter , men det var bara vanliga konfirmationspresenter som pengar och smycken och sånt. Men ska få av farmor när jag kommer till polen i sommar :) Sen så gick jag , amanda , victoria , jacquie ut med alexander och vi mötte upp madde med hennes småsyskon adam och isa . När vi hade varit ute ett tag bestämde vi oss för att gå hem igen , men amanda och victora åkte hem tuill sig . Hemma åt jag ännu lite tårta och sen åkte vi med pappa hem till honom där jag ska spendera helgen :) Så har min konfirmations dag sett ut . Och ni kan nu kalla mig Inez Stephanie LUCIA Gara , eftersom att jag la till Lucia som konfirmationsnamn ;)

pusshej

1. 2. 3. 4. 5.  6. 7. 8. 9.

1. Den enda bilden amanda lyckades ta i kyrkan ;)
2.Visst var tårtan fin ?;)
3. Amanda, Jag och Victoria
4. De är inte helt normala..
5. Victoria, Amanda och jag igen
6. Jag, Amanda K , Nina och Maria . Jag vet att ni inte ville att jag skulle lägga ut bilden men ingen av er vart dålig på den och om ni nu vore det så vet ju alla som känner er att ni är jättefina i verkligheten och de som inte känner er spelar det ju ingen roll vad de tycker ;)
7. Hemma hos mig , vi väntar på att maten ska komma fram . Jag och amanda på bilden
8. Jag och Amanda igen ;)
8. Victoriaaa




Kommentarer
Postat av: Jinet - Cheerleading in my ♥

Sv; Jaha okej :)

2009-05-21 @ 18:45:41
URL: http://pinklife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0