Natta och Inez på nya äventyr ;)

Så nu är jag hemma . I skolan pluggade jag på väldigt bra faktiskt . Efter åkte jag och natta hem till mig och åt mellis och sen till stan . Där tittade vi runt lite innan det var dags att bege sig på öppet hus på klara södra. HAHAHAHAHA säger jag bara ! Vi letade efter det i en timme och vi gick runt i hela skanstull ! Men tillsst hittade vi . Skolan var väll okej... fast linjerna var lite konstiga . I alla fall så mötte jag Hannah Walsh på tunnelbanan på vägen hem , kul :) Nu sitter jag och chattar med Nina om italien , det kommer bli så kul :D Gud vad jag längtar ! Men nu ska jag plugga på idrotts uppsatsen . Ska skriva om min hälsa... Önska mig lycka till !

pusshej //i


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0