Nu måste jag ta en paus innan jag blir galen och går med i en sekt

Jag har så ont i huvudet att jag knappt orkar stå . Har i alla fall pluggat ganska bra och skrivit ca tre sidor . Men är ändå långt ifrån klar . Men ska ta en kort paus och titta på senaste One Tree Hill avsnittet istället eftersom att jag håller på och blir galen . Nu har jag varit inne på Hare Krishnas och Jehovas vittnen hemsidor och eftersom att jag är trött och förkyld blir jag ett lätt byte för sekterna . Har till och med börjat tänka att vissa saker som de säger kanske är lite smarta ! Så nu behöver jag verkligen en paus ! Men sen ska jag fortsätta plugga .

pusshej //i


Kommentarer
Postat av: Sandra - Piffad

sv: inte så många 165 st :)

2009-05-05 @ 19:26:35
URL: http://piffad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0