Peace

Rubriken är tillägnad victoria ;)

Nu har jag precis duschat . Är inte helt klar med idrottsuppgiften än , men får gå upp lite tidigare imorgon och skriva klart den då . Är helt dödstrött efter allt springande fram och till baka med natta på söder idag , hehe... Så snart ska jag krypa ner i min ny bäddade säng och sussa . Imorgon är det fredag och sen helg , men denna helg MÅSTE jag skriva klart min SO uppsats så att jag får den klar någongång... Usch hatar att vara sen med saker , t ex hatar jag att inte komma i tid (förutom till skolan , det är inte samma sak ;)) och att jag nu är riktigt sen med uppsatsen ger mig ångest . På tal om ångest har jag världens ångest över vilket gymnasium jag ska gå på . Hoppas det finns en syv tid imorgon för jag har ingen aning om vart jag vill gå och sista ansökningsdagen är på måndag , PANIK ! Aja nu måste jag sluta tänka på allt det här för annars kommer jag aldrig kunna somna .

pusshej //i


Ge mig sommar NU NU NU !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0